'לוחמי צדק' של 'קול חי' ניצחו בקרב המורכב מול גנב אריתראי וחברות ענק

    ארי וידר 4 Comment on 'לוחמי צדק' של 'קול חי' ניצחו בקרב המורכב מול גנב אריתראי וחברות ענק
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שום דבר לא הכין את יהודה ב. לחיוב המנופח שקיבל בחשבונות הסלולריים שלו. כשהגיעו חשבונות מכשירי הסלולר של יהודה ב. הוא גילה לתדהמתו כי חויב בסכום של כ-900 שקלים בשיחות לאריתריאה.

    יהודה ניסה לייגע את מוחו, מה לו ולאריתריאה, ואז נזכר כי באחת השבתות האחרונות, נגנבו שני מכשירי סלולר שברשותו. הוא אמנם ביטל את כרטיסי הסים בחברת הסלולר, מייד עם צאת השבת, אולם במהלך השבת הצליחו הגנבים להתקשר לאריתריאה על חשבונו של יהודה.

    בצר לו התקשר יהודה ב. לחברת 012 באמצעותה בוצעו השיחות, וביקש לדעת מה עליו לעשות. בחברה הסבירו לו כי אין להם דרך לסייע לו ועליו לפנות לחברת גולן טלקום שלה שייכים מכשירי הסלולר. "בקשתי ממנהל הצוות במוקד של 012 לבוא לקראתנו ולחשב את השיחות לחו"ל רטרואקטיבית בחיוב דומה של לקוח, היינו במקום עשר שקל לדקה, רק 1.58 ₪ לדקה, אולם בחברה סירבו".

    הלקוח אמר ל"לוחמי צדק" של אתר 'קול חי': "אני מצוי כאן בין הפטיש לסדן, כשכל חברה זורקת אותי לשניה, ולמעשה אף אחד לא באמת לוקח אחריות".

    כאן נכנסו "לוחמי הצדק" של אתר 'קול חי' לפעולה. עם פנייתנו לחברת 012 ששייכת לחברת פרטנר, גילינו אצל הנהלת החברה רצון אמיתי לסייע ללקוח, וזאת למרות ש"על פי הספר" מי שצריך לטפל בלקוח היא דווקא חברת גולן טלקום שהתנערה מהר מאד ממחויבות זו. מגולן טלקום נמסר לנו בתגובה כי “מאחר ומדובר בחיוב של חברת 012, ככל שהחברה תחליט לוותר על החיוב, גולן טלקום תדאג לזכות את הלקוח”.

    עו"ד בת אל דסה מארגון "אמון הציבור" אומרת ל"לוחמי צדק": "האחריות נופלת על גולן טלקום שכן המנוי בבעלותם. מן הראוי ששני הגופים ייקחו אחריות ויזכו אותו בגין השיחות שנעשו".

    בחברת 012 ופרטנר הבינו לאחר פניית "לוחמי צדק" את הנסיבות המיוחדות והסכימו לזכות את הלקוח וכך בא הדבר על פתרונו הודות להתערבות "לוחמי צדק" והלקוח חסך מאות שקלים מיותרים.

    מפרטנר נמסר בתגובה: "מבדיקה שערכנו עולה כי החיוב בוצע עבור שיחות לחו"ל מהקו שבבעלות הלקוח. כל עוד לא התקבלה הודעה על אובדן או גניבת הסים, אין באפשרותנו לדעת, כי הוא אינו ברשות הלקוח. בעקבות פנייתכם, הוחלט לזכות את הלקוח. בהתייחס לחיוב הנוסף שבוצע במפעיל הסלולר האחר, ביקשנו לזכות חשבונו".

    נתקלתם גם אתם בעוולה צרכנית? פנו אלינו באמצעות המייל האדום שבראש האתר, מפרטים את המקרה כולל תאריכים וכל מידע רלוונטי, ואנו נפעיל את מדור 'לוחמי צדק' עבורכם.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הגיע הזמן לעשות סוף לעושק חברות הסלולרים על המחירים הגבוהים בשיחות לחו"ל

    2. 1

      תודה רבה לארי וידר שלקח על עצמו את הטיפול בפרשה בלי עכבות, צילצל לכל מי שרק אפשר והזיז עניינים במהירות. בקרוב הכסף יוחזר אלינו ברוך השם.
      כל הכבוד!!